Jak poznać lepiej szefa i swoich kolegów z firmy? Jak sprawdzić czy dobrze funkcjonujemy jako cały zespół? Czy firma jest mała czy to korporacja, istotą funkcjonowania jest działanie zespołu. Dobrym narzędziem by zintegrować podwładnych jest impreza z adrenaliną. Całość przedsięwzięcia oparta jest na zabawie i współzawodnictwie w różnych konkurencjach pozwalających na współpracę grupy i dobrą zabawę. Zręczność, kreatywność, siła, spryt odegrają najważniejszą rolę w pokonaniu trudności i osiągnięciu celów. Agencja Medialna Yoma posiada zaplecze sprzętowe-dzięki któremu może zaproponować:
1. Konkurencje z wykorzystaniem silnika:
- Quady ATV
- Gokart Extreme
- Destruction Derby
- Samochody terenowe
- Skutery Śnieżne
2. Paint ball:
- Wojny
- Strzelnica
3. Konkurencje strzeleckie :
- Strzelanie do celu z długiej i krótkiej broni pneumatycznej
- Strzelanie z łuku sportowego i bloczkowego do tarczy
- Rzucanie ciupagą do celu – drużyna ma kilka punktowanych rzutów.
- Rzucanie końskimi podkowami.
- Strzelanie z flinty ( paint ball).
- Proca sportowa.
- Noże wojskowe.
- Gwiazdy Ninja.
4.Konkurencje z wykorzystaniem urządzeń pneumatycznych:
- Bungee run 10,5mx3,5m.
- Tor przeszkód 16m.x4m.
- Ring bokserski 6mx6m.
- Pneumatyczna ściana wspinaczkowa.
- Zorbing (kosmiczna kula).
- Gigantyczne piłkarzyki 12mx6m.
- Pneumatyczna Zjeżdżalnia mega 15mx9m.
- Rampa do kuli wraz z kulą.
5.Konkurencje z wykorzystaniem technik alpinistycznych:
- Wieża – zabawa polega na jak najszybszym zbudowaniu i zdemontowaniu wieży ze skrzyń. Zawodnik jest asekurowany, ma założoną uprząż, do której przypięta jest lina wspinaczkowa.
- Wspinaczka skałkowa – na naturalnej lub sztucznej ścianie uczestnicy zmierzą się ze swoimi słabościami – w pełnej asekuracji alpinistycznej.
- Zjazd tyrolski – konkurencja polega na wspięciu się na drzewo po drabinie sznurowej lub wejście po trasie wspinaczkowej i zjeździe po linie pod kątem w dół.
- Most linowy – konkurencja polega na przejściu po jednej linie z punktu A do punktu B.
- Przeciąganie się po linie – pomiędzy dwoma drzewami (np. nad rzeką) rozpięta zostaje lina, po której trzeba się przeciągnąć dowolną techniką.
- Zjazdy pionowe – z różnych wysokości.
- Wejście po linie za pomocą przyrządów zaciskowych.
6. Konkurencje zręcznościowe – współpraca zespołu:
- Beczki – konkurencja polega na jak najszybszym przedostaniu się całej drużyny z jednego miejsca na drugi przy pomocy dwóch beczek.
- Przenoszenie drewnianego klocka – konkurencja polega na przeniesieniu dużego drewnianego klocka z punktu A do punktu B.
- Toczenie wielkiej dętki – po wyznaczonej i nie do końca łatwej trasie należy przetoczyć dętkę.
- Narty wieloosobowe ( wersja letnia i zimowa) drużyna ma do pokonania pewien odcinek na nartach wieloosobowych na czas.
- Rurociąg – konkurencja polegająca na przetransportowaniu piłeczki za pomocą systemu rur.
- Poprzeczka – na trzech różnie punktowanych wysokościach znajduje się poprzeczka, którą musi pokonać drużyna – niezbędna praca zespołu.
- Materac zaufania – z wysokości około 1 metra członek zespołu „odpada” wprost w ręce swojej drużyny.
- Przeciąganie liny – konkurencja znana chyba wszystkim.
- Wtaczanie drewnianej bali pod górę – drużyna ma za zadanie przetoczyć drewnianą bale.
- Wyścig w workach – konkurencja na czas.
- „Pajęczyna” – przedostanie się z jednej strony pajęczyny na drugą w sposób taki, aby nie obudzić pająka.
- „Wyścig na skrzynkach” – konkurencja polega na jak najsprawniejszym pokonaniu wytyczonego odcinka trasy na skrzyniach (konkurencja typowo integracyjna).
- Gruszka zaufania – uczestnik wyposażony w ochraniacz bokserski, na głowie ma jabłko, drużyna musi je strącić za pomocą gruszki bokserskiej zamocowanej systemem lin.
- Boule – znana i lubiana gra, u nas w ekstremalnej formie.
- Gladiatorzy – dwie drużyny walczą przeciwko sobie czterometrowymi kijami – oczywiście w pełni bezpiecznie.
- Wyścig rydwanów (konkurencja zimowa) – na wielkich dętkach od traktora siada jedna osoba, a reszta drużyny zamienia się w konie pociągowe i stara się w jak najkrótszym czasie pokonać wytyczoną trasę.
- Wyścig na szczudłach – uczestnicy będą mieli do pokonania odcinek na szczudłach (ok. 60 cm wysokości).
- „Ważna każda kropla” – konkurencja polega na przelaniu wody z beczki do beczki w jak najkrótszym czasie.
- „Pajacyk” – za pomocą dwóch żerdzi, do których przymocowany jest system lin drużyna musi pokonać określoną trasę.
- „Gąsienica” – w materiałowej gąsienicy uczestnicy pokonują pewien odcinek trasy, wiele zabawy i krzyku. Polecamy.
- Ekstremalny golf – kolejna ekstremalna odmiana w wykonaniu KSGRAN.
- Wyścig lektyk – jedna osoba z drużyny zajmuje honorowe miejsce w lektyce, natomiast reszta drużyny musi w jak najkrótszym czasie pokonać wyznaczony odcinek.
- „Most” – przy użyciu beczek (skrzyni), kilku desek i wyobraźni cała drużyna musi pokonać „rwącą rzekę”.
- „Rwąca rzeka” – przejście na drugi brzeg rzeki po drabinie linowej (konkurencja z zabezpieczeniem).
- Poszukiwanie skarbów – wersja tradycyjna lub z przyrządami takimi jak: wykrywacz metalu, GPS.
- Pole minowe – drużyna za pomocą wykrywacza metalu szuka min, rozbraja je i dostaje się do celu.
7. Konkurencje drwali:
- Rzut wielkim młotem.
- Piłowanie kłód drewnianych piłą moja – twoja – zawodnicy mają za zadanie w jak najkrótszym czasie przepiłować dosyć grubą kłodę.
- Wbijanie wielkich gwoździ małym młotkiem – konkurencja na czas.
- Wbijanie małych gwoździ wielkim młotkiem – konkurencja na czas.
- Rąbanie drewna siekierką – konkurencja rozgrywana na czas.
- Budowa np. maszyn oblężniczych.